اي كاش
 
پرپروک عاشق
از چشم ترت نور وفا ميخواهم- از لعل لبت طعم صفا ميخواهم- آغوش به آغوش كشيدم با تو - عطر نفست بهر شفا ميخواهم
سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:, :: 9:11 ::  نويسنده : سید محمد امین فرهی       

اي كاش

 

اي كاش كه چشم من وتو بال وپري داشت

بر درگه حال من  و  تو يك اثري داشت

اي كاش نگاهت كه گريزان نگاه است

بر اين دل ديوانه ما دام و دري داشت

اي كاش هر از گه كه تو بر ديده مايي

فرمان نگاهت به نگاهم نظري داشت

دستان دلم سوي دلت غرق گداي است

تا لطف دلت بردل خود شوروشري داشت

اي كاش كه گرماي تپش هاي وجودم

از دست تو بر دست دلم راه بري داشت

اي كاش در اين عالم هستي به فرازش

از نور تو يك نور به جانم شرري داشت

بر ما نگذر اي كه به دنياي نگاهت

آتش بكشي شوق دلم داد بري داشت

پروانه عاشق گل خوش بوش رها كرد

تا بر دل آن شعله عشقش خطري داشت

            

              تقديم به شعله                  سيد محمد امين فرهي(پرپروك) 15/6/92

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت15:07---5 مهر 1393
ﺑﺎﺧﺘﻢ ﻭﻟﯽ " ﻣﺴﻴﺮ " ﺭﺍ ﻳﺎﻓﺘﻢ ! ﺩﺭ ﺑﺰﺭﮔﺮﺍﻩ ﺯﻧﺪﮔﯽ، ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ " ﺭﺍﻫﺖ " " ﺭﺍﺣﺖ " ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ ﻫﺮ " ﭼﺎﻟﻪ ﺍﯼ " " ﭼﺎﺭﻩ ﺍﯼ " ﺑﻪ ﻣﻦ ﺁﻣﻮﺧﺖ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻓﻜﺮ ﻛﻦ، ﻓﺮﺻﺖﻫﺎ " ﺩﻭﺑﺎﺭ " ﻧﻤﻴﺸﻮﻧﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﻮﮔﻴﺮﯼ ﺍﺯ " ﭘﺲ ﺭﻓﺖ " ﭘﺲ، ﺑﺎﻳﺪ " ﺭﻓﺖ ﭘﺲ " ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ " ﺭﺍ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﻫﻢ ﺑﻪ " ﺗﻦ ﻫﺎﯾﯽ " ﮐﻪ ﺭﻭﺣﺸﺎﻥ ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺮﯾﺴﺕ


لیلا
ساعت15:01---5 مهر 1393


سمانه
ساعت12:59---29 دی 1392


سمانه
ساعت20:11---2 آذر 1392
با هفت تا آسمون پر از گلای یاس و میخک،با صد تا دریا پر عشق و اشتیاق و پولک،یه قلب عاشق با یه حس بی قرار و کوچک،فقط میخواد بهت بگه تولدت مبارک.....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

ترس من از دست روي يار نيست/ ترس من از دوري دلدار نيست/ ترس من از روزگاري بي صفت / ترس من غم خواري غم خوار نيست
آخرین مطالب





صداياب